jojjossida

Alla inlägg den 10 april 2011

Av johanna :) - 10 april 2011 11:02

Hej hej igen i dag är det redan söndag helgerna går så fort varje gång =/.

Som ni vet så ska jag ha fotbolls cup i dag samling klockan 14,30 i valbo.

Det är en cup där man stöder barn kanser fånden och om man gör mål får man gratis godis. Vill ni veta en sak? ja det tror jag ni vill i natt så gick min brosa i sömnen och han skerk bara hallå skit högt och alla i familjen vaknade och vart skit rädda!. Jag trodde det var någon som hade lyckast kommit in i vårat hus.

Aja det var bara Hampus. Just nu vet jag ej vad jag ska göra eller ju kanske göra lite matte för det är en sak i matten som ska vara klart till i morgon.

Sen tror jag att jag ska träna lite mera in för våran fotbolls cup ha det bäst.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards