jojjossida

Alla inlägg den 20 april 2011

Av johanna :) - 20 april 2011 17:41

Hej alla bloggläsare nu har jag kommit hem från stan. Det började med att mormor kom hem till mig. Sen gick vi till busshålsplatsen och då tog vi bussen in till stan. När vi satt på bussen så pratade mormor med mig om Kanareöna och vi ska ju åka dit i sommar hela min familj och mormor. Sen när vi kom till stan gick vi in på H&M  då kollade vi efter en skinjacka till mig men det fans inte. Men sen så gick vi till khappal det fans en men den var lite mer kill typ acktig så vi skippade och sen gick vi till lindex och där fans en jätte fin i min storlek. Den är svart med lite pärletter på fickorna. Den ska jag också såklart använda i skolan (verrynice). Sen efter vi hade köpt den så gick vi och åt på en resturang och det var jätte god mat där jag åt potatis stekt med nån jätte god kyckling också var det nån krämfräs och mormor åt lika som mig. Jag drack fanta till och mormor drack rött vin. Efter lunchen gick vi runt och kollade i olika affärer också gick vi in till the body shop och jag luktade på jordgubbs dushkräm (luktaskitgott). Sen gick mormor till en sko affär och då ville jag inte följa med så jag gick in på åhlens och kollade på mascarer :). Sen ville jag köpa tuggummi så jag gick in på apotecket och köpte bamse tuggumi. Juste jag glömmde säga en sak jag köpte också en mousse sånt man har i håret på h&m. Det luktar som jordgubbassmak det med. Iallafall efter bamsetugummit så kom mamma och hämtade mig och mormor tog bussen hem till sig. Sen när jag satt i bilen så ringde jag Cornelia och jag frågade hon om det var fridrotts träning men det var ingen träning. Men jag ska fråga Cornelia om jag kan va med hon i morn hon har ju flyttat nu så det skulle vara roligt att se hennes nya hus som ligger nära fjärran höjder badet. Men det här var min dag så ni får ha det bäst så ses vi eller hör i morgon eller senare.

Av johanna :) - 20 april 2011 09:44

Klockan 1 kommer mormor och då ska vi ta bussen in till stan jag hoppas jag hittar en skinjacka. Vi ska typ vara där hela dan vi vi lunchar på stan också men nu ska jag äta stekt ägg till frukost. Ha det bäst så bloggar jag mera senare i dag :).  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards